Saturday 23 September 2017

123 Mönster Ea Forex Handel


123 mönster ZigZag Stoch EA. HI, Kelvin har en bra idé - samma sak som jag har men en bit är orsaken-zig zag ändrar ständigt max och min poäng baserat på du inte vet om den maximala visningen verkligen är den absoluta Max - samma för bara den stokastiska kommer att fungera snabbt K kommer alltid att ha en liten fördröjning för att visa max men endast ett fåtal ska öppna orderna i 2 förutsättningar K når snabbt en viss nivå baserat på din önskan - över 80 är Du vill ha 95 vinsten blir högre men den kanske inte når den når den nivån över 80-85-90 bör den öppna en försäljningsorder som bör stängas när den når en mycket låg nivå -20 eller under när den ska öppna ett köp Beställning och så vidare bör öppna en försäljningsorder när K skär D och K tidigare var högre än D och det bör stänga ordern när de möter den punkten ska den öppna en köpposition igen tills de kryssar igen Jag manuellt kontrollerade olika tidsramar i olika Par det fungerar varje gång en MM också om posibel är någon Man kan hjälpa till med en sådan kod eller liknande. Det kommer att vara dig. Trader Vic 123 Reversal Pattern Setup.1 Trendslinje bruten 2 lägre hög i en uptrend eller en högre låg i en downtrend 3 bryta under föregående låg i en uptrend , Eller ovanför det föregående högt i en downtrend. At punkt 3 bekräftas omkastningen och alla s bror blir korta. En stoppkörning följer ofta för att ompröva penetrationen vid punkt 3. Möjliga handlare kan bli korta vid X eller Ännu närmare 2 baserat på andra indikatorer divergens, Fibonacci retracement, Bollinger band touch, etc. the material som finns i den här panelen copyright by. click diagram för att förstora. Klicka diagram för att förstora expect mirakel, de är överallt Gud är bra alla Time. Algeria Andorra Angola Anguilla Argentina Armenien Aruba Österrike Australien Azerbajdzjan Bahamas Bahrain Bangladesh Barbados Vitryssland Belgien Bermuda Bolivia Bosnien och Hercegovina Botswana Brasilien Brunei Darussalam Bulgarien Burkina Faso Kambodja Kanada Caymanöarna Chile Kina Colombia Costa Rica Cocos Keeling Islands Cote D Ivoire Elfenbenskusten Tjeckien Kroatien Hrvatska Cyprus Demokratiska Republiken Kongo Danmark Dominikanska Republiken Ecuador El Salvador Estland Egypten Ekvatorialguinea Färöarna Fiji Finland Frankrike Franska Polynesien Gabon Gambia Tyskland Ghana Gibralta Grekland Grenada Guadeloupe Guatelma Guyana Honduras Hong Kong Ungern Island Indien Indonesien Iran Irland Israel Italien Jamaica Japan Jordanien Kazakstan Kenya Kuwait Kirgizistan Lettland Libanon Libyen Liechtenstein Litauen Luxemburg Macao Republiken Macadonien Malaysia Maldiverna Malta Martinique Mauritius Mauretanien Mexiko Moldavien Monaco Mongoliet Marocko Mocambique Myanmar Namibia Nederländerna Nederländska Antillerna Nya Kaledonien Nya Zeeland Aotearoa Nicaragua Nigeria Niue Norge Oman Pakistan Palestinska territoriet Panama Papua Nya Guinea Paraguay Peru Filippinerna Polen Portugal Puerto Rico Qatar Reunion Rumänien Ryssland Rwanda Saint Kitts och Nevis Saint Lucia Saint Vincent och Grenen Adines San Marino San Salvador Santo Domingo Saudiarabien Senegal Serbien Seychellerna Singapore Slovakien Slovenien Sydafrika Sydkorea Spanien Sri Lanka Sverige Sudan Schweiz Syrien Taiwan Tadzjikistan Tanzania Thailand Trinidad och Tobago Togo Tunisien Turkiet Turks - och Caicosöarna Tuvalu Uganda Ukraina Uruguay Förenade Arabemiraten Storbritannien Förenta staterna Uruguay Uzbekistan Vanuatu Venezuela Vietnam Jungfruöarna Jemen Jugoslavien Zambia Zimbabwe. Multi-Timeframe Trading Med Trendline Trading Strategy och 123 Pattern. This är en handlingshandelsstrategi som kallas Multi-Timeframe Trading med Trendline Trading Strategy och 123 Pattern och det är en Forex-strategi gratis till trendlinjehandelsstrategin och för att förstå begreppet vad jag vill visa dig här, måste du tänka när det gäller multi-time trading. Vad betyder multi-time trading. Det betyder helt enkelt att du använder Använder en kombination av tidsramar för att titta på en inställning och den faktiska t Rade som du tar är gjord i den mycket mindre tidsramen. Nu visar diagrammet nedan en trendlinje handelsstrategisäljningsinstallation som skulle ha hämtat hundratals lönsamma pips mycket enkelt. Men märker tidsramen i 4 timmars tidsram. Under den 4 timmarsperioden, vad Hände i 15 minuters tidsrama eller 5 minuters tidsram. DET ÄR VAD DET LYCKAR SOM I EN 15 MINUTE CHART. THIS ÄR DET SOM LYCKAR SOM I 5 MINUTE CHART. Just märka att efter pris slog trendlinjen, gick det ner och sedan Försök att komma tillbaka för att testa trendlinjen men punkt 3 gick aldrig förbi punkt 2 Därför är det ett giltigt 123 mönster. Så hur du kunde ha handlat det skulle ha varit med hjälp av 123 trading method. DOES 123 PATTERN FORM PÅ VARJE TRENDLINE TRADING SETUP. Så varför inte bara använda trendlinjehandel strategi och handla denna typ av setup. Well, det bästa svaret jag kan ge dig är detta ibland om du är osäker på om priset kommer att bryta trendlinjen och gå upp eller ner, då använder du denna trading teknik Kommer åtminstone tillåta Du ska ha mycket mer självförtroende när breakout händer i punkt 2 där du antingen säljer eller köper. READ Head and Shoulder Chart Mönster Forex Trading Strategy. TRADING REGLER-HUR HANDLEDAR DENNA INSTÄLLNING. De diagram som jag har givit ovan gör reglerna för Denna strategi är väldigt lätt att förstå. Om du tittar på en trendig tradinguppsättning som händer i en större tidsram, till exempel 4 timmar, då när priset träffar den här trendlinjen, växlar du till en mycket mindre tidsram för att se om du kan få en 123 mönsterbild. Om du ser 123-mönsterbildningen och om det är en försäljningshandel, ställer du din stoppförlust 1-2 pips under låga av punkt 2. Om det är en köphandel placerar du en köpstopporder över det högsta av punkt 2. Din stoppavbrott kommer att vara över under punkt 1.Take profit taraget kan vara 3 gånger vad du riskerade eller använder tidigare swing highs för köp order eller låga för försäljning order. VILLKOR AV Multi-Timeframe Trading Med Trendline Trading Strategy och 123 Pattern. A verkligen Fast pris handling Forex trading strategi tha T står testet av time. you kommer se att risken för att belöna förhållandet i detta Forex trading system är verkligen fantastiskt och kan göra dina hundratals pips en månad lätt när marknadsförhållandena är perfekta. stop förlust de flesta gånger placeras på idealiska platser , Bakom stöd - och motståndsnivåer, så att du får mindre chans att bli stoppad. Med tillägget av 123-mönstret stannar du också från att handla en falsk trendlinjehandel setup. DISADVANTAGES OF Multi-Timeframe Trading Med Trendline Trading Strategy And 123 Pattern. no Forex Trading Strategy kan ge dig 100 vinstfrekvens som skulle vara en helig Graal Forex strategi, right. READ Daily Pin Bar Forex Trading Strategi med hjälp av en låg risk inträde Trading Technique. Don t glömma att dela denna webbplats med dina vänner och också Klicka på dessa delningsknappar nedan om du har haft valutahandelsstrategierna på den här sidan Thanks. Forex Strategy Lär dig handla 123 Reversal. I var nybörjare när allt jag gjorde var att söka på Internet fo Ra god Forex-strategi Egentligen var allt jag var intresserad av handelsposter Jag trodde att om jag kunde välja rätt riktning varje gång kunde jag tjäna en miljon dollar ur mitt mässiga 8000-handelskonto Jag tittade på hundratals olika strategier, bra inlägg Jag har till och med spenderat lite pengar på några av dem, jag läste allt om disciplin, handelspsykologi, tar dina träffar, riskhantering, handelshantering, kontrollerar dina känslor men jag avvisade allt som jag hade ett bra handhav på mina känslor och var en disciplinerad individ Mest av tiden Allt jag behövde var min magiska kula, min kristallkula, min tidsmaskin och då är jag en näringsidkare som jag inte bryr mig om annat än att hitta en inträdesstrategi. Låt mig berätta nu började jag göra det 2004 2009 gjorde jag fortfarande det, men mitt 8000-konto var nu ca 500 och jag kunde fortfarande inte tjäna pengar. Det var så bra jag gjorde inte riktigt mitt jobb. Då träffade jag Casey hos Winner s Edge Trading och han slog mig runt och gjorde mig Jag inser att posten handlade om 5 av affären och alla saker jag avvisade var den andra 95 Allt som jag hade lärt mig under de fem åren kom tillbaka till mig i en blixt Jag antar att jag ägde större uppmärksamhet åt det än jag insåg och blev en lönsam näringsidkare på bara Några månader gick jag till Casey s team på Winner s Edge strax därefter som Asia Session Trading Room Moderator. Jag sa allt som att säga att jag kommer att visa dig min favoritstrategi med många exempel, men jag kommer inte att sluta Med att bara visa dig hur man gör inmatningarna Som jag nämnde är inmatningar bara en liten del av en framgångsrik handelsstrategi. Om du får posten rätt hälften av tiden som verkar statistiskt möjligt, gör det inte och du får de andra sakerna rätt du Kan fortfarande tjäna pengar som en näringsidkare Du ser att förlora är en del av ditt jobb Om du inte tar dina förloringar kommer du aldrig att göra det som en näringsidkare Jag vet att det låter fel för att vi lärde oss alla våra liv som vi borde Vara vinnare Men om du inte äger den ovan nämnda kristallen bollen eller t Ime-maskinen kommer du aldrig att vara 100 korrekt i marknadens riktning Marknaden andas in och ut och kommer att gå ner medan den går upp och sedan gå åt sidan ett tag Det är ganska oförutsägbart Vad är förutsägbart är mänskliga känslor När marknaden Går i deras riktning, många upplever grådighet, se hur mycket jag gör, måste jag få allt När det går emot dem, upplever de rädsla när kommer det att sluta ska jag komma ut Det är anledningen till att jag gillar att handla På ren prisåtgärd använder jag fortfarande vissa indikatorer, men de kan ge dig en känsla för marknadens riktning. Men endast prisåtgärden kan visa dig hur våra känslor påverkar marknaden. Vad är en 123 Reversal. A 123 Reversal är helt enkelt En bild av den känslan på ett ljussteg Låt oss prata först om en 123 hög Det är vad jag kallar en 123 omkastning som händer på toppen av en uptrend På Forex marknaden kan allt som händer i en uptrend hända i en downtrend som Bra för att valutorna är Handlas i par, en mot den andra Så, till exempel, en uppgång i valutaparet EUR USD är faktiskt bara Euro-handeln högre och högre mot US-dollar Samtidigt är US-dollarn i en nedåtgående trend mot Euro That Kan vara annorlunda på terminer eller aktiemarknader eftersom många oinvigade näringsidkare tror att du bara kan handla länge köp och inte kan tänka dig att handla en handel som du säljer för att öppna. Det första elementet att leta efter i en 123 hög är en stark upptrend 123 Omkastningar händer hela tiden i samband med handelsområden och konsolideringar, men det går inte att följa igenom eftersom marknaden handlas i ett intervall. Uptrend ska vara minst en och en halv gånger storleken på 123-mönstret som vi kommer att titta på inom kort Denna trend kommer att bidra till att definiera ditt mål Trenden ska vara ganska stark utan mycket omkörningar och pausar Ju starkare desto bättre Om du följer volymer på diagrammet bör du också se stark volym jag gillar volym som och jag Ndicator, även om volymen kanske inte är en faktisk representation av volymen på ett par, ger det dig en indikation på kollektiv åsikt av din mäklare s handlare. Det är en bra anledning att få dina diagram från en stor mäklare även om du inte Handla där. Till vänster ser du en eventuell inställning händer Detta är en stark uppgång med volymen Du kan se detta just nu 12 6 2013 10:00 NY Tid på ett GBP JPY timmarschema Du ser att detta ännu inte är en 123 hög men Det har definitivt fått en bra start. Bilden visar ett timmarsschema, men en 123-omkastning kan inträffa vid vilken tidpunkt som helst, eftersom det visar dig känslor av näringsidkare och inte nödvändigtvis visar en viss händelse jag föredrar att titta på dem på en timme Diagram eller högre, men det beror på att de händer för mig snabbt under de nedre tidsramarna. Nästa element att leta efter är en utmattningshöjdpunkt, det här är punktnummer 1 i din 123 Något som en stiftstång eller en uppsluckningsbar stång Behöver inte vara lika extrem som en pin Bar som skulle tjäna till att visa en mycket stark utmattning eller eufori punkt och skulle ge mig mer självförtroende. Jag gillar särskilt att se detta hända på en historisk motståndsnivå som bara ger det mer legitimitet. Till vänster kan du se samma uptrend Jag visade dig tidigare men den här gången tog jag med lite av ljusen till vänster. Du ser den här pausen. Det är bara en paus just nu. Vi måste se om det blir något mer än det som händer på ett historiskt område av trängsel . Efter högpunkten är ditt nästa jobb att leta efter en återdragning. Det kan hända på samma ljus, men jag föredrar att se den på efterföljande ljus. Det ser bara bättre ut på mig på det sättet. Om det verkar som händer på Samma ljus, rulla ner till nästa nedre tidsram och se hur det ser ner dit Ibland tycker jag att det ser bättre ut på den nedre tidsramen. Det här blir nummer 2 på 123.Nästa du letar efter en ny hög , Men det måste vara lägre än nummer 1-poängen Om nästa höga överstiger punkten 1 hög, blir din 123 hög blåst och du kan gå vidare och leta någon annanstans igen. Jag gillar att se en stiftstång eller svängningsfält här men det är inte nödvändigt. Jag gillar att se volymbekräftelse, Men det är vanligtvis mycket mindre entusiasm för det här högt än nummer 1 högt. Till vänster ser du vad som var en potential 123 hög som håller på att blåsa. Det såg ut som ett ganska fint mönster fram till de sista minuterna när det började För att testa nummer 1 högt Detta exempel är på EUR GBP H4 4 timmars 240 minuters diagram den 12 6 2013 runt Noon NY Time. Now du har din första 123 setup Officiellt är din handel post en paus av nummer 2 punkt till Nackdelen Även om alla möjliga 123 handelsstrategier är min favorit eftersom det kräver att du riskerar de flesta pips och därför kräver att du handlar med minsta storlek tar jag faktiskt upp så många som tre olika positioner på 123 reverseringar men vi Det kommer vi senare i vår berättelse. Varför d O 123 Återkommande händelser. Som jag har sagt, visar diagrammen näringsidkarnas känslor Vissa mönster förekommer regelbundet på diagram. Vi har alla sett huvud och axlar mönster, olika trianglar och flaggmönster och de mer komplexa harmoniska patterna. Skälen till att dessa mönster fortsätter att ge handel Möjligheter är att de känslor som orsakade dessa mönster är konsekventa och händer ofta. Mönstren håller inte alltid ibland. De påverkas av andra faktorer som nyheter men de är konsekventa att vi kan använda dem för att göra vinster på marknaden. Antalet 1 poäng Sker på ett ställe där handlare som var länge på marknaden bestämmer att de måste säkra vinsten de gjorde under trenden. Därför är den ursprungliga trenden mycket viktig. Det är också varför du bör titta på denna punkt på en plats med stark motståndskraft Det är platsen där näringsidkare kommer att känna att marknaden kan ställa eller vända med andra ord, de fruktar att de kan förlora vinsten de har på plats. Volymökningen är du E till de inte så snygga pengarna äntligen erkänner trenden och hoppar på bandwagon eufori denna trend kan vara för evigt, jag måste ta mig en del Att volymen ökar vanligtvis händer när ett drag har nått utmattning Volymen är en signal att smarta pengar är Passerar på sina innehav till latecomersna och lämnar dem som håller påsen. Detta är nummer ett poäng. Naturligtvis, efter att det inte finns några fler handlare att köpa upp de positioner som senkomna gick in, börjar priset sjunka. När priset sjunker, är smart Pengar ser ett tillfälle att möjligen göra en liten vinst på en annan pop till nummer 1 högt, men de är mindre engagerade eftersom de flesta av de längre siktmomentindikatorerna fortfarande ger överköpta indikationer och marknaden har just gjort ett stort steg. De senkomna som köpte medan marknaden var högst upplever rädsla När marknaden fortsätter att släppa, lossar de dessa positioner till de smarta pengar som är mer villiga att köpa när priset sjunker l Ower Till dess att det inte finns fler som vill sälja Det är nummer 2-poängen. När senköpssäljarna är borta börjar priserna gå upp igen. De smarta pengarna köpte från latecomersna, så nu börjar det gå upp igen , Senomännen slocknar de ut för tidigt och börjar köpa igen, men eftersom de brändes förut är de lite mer försiktiga, så färre av dem är involverade den här gången. Och de snabba pengarna är naturligtvis mer än villiga att ta Deras vinster som marknaden går upp Men eftersom det är färre villiga att köpa den här tiden, när priset toppar, blir det ofta inte så högt som nummer ett poäng innan det börjar släppa igen Detta är nummer 3 poäng. Som marknaden Börjar med att falla från nummer 3-poängen, erkänner de mer utbildade, smarta pengarhandlare att det här kan vara en omkastning eller början på ett handelsområde, men i alla fall är de villiga att sälja ner till nummer 2-punktet igen vilket Är precis vad vi ska göra Detta orsakar pric Es att släppa tillbaka till nummer 2-punktet som ofta bryter mot nummer 2-poängen med några få pips. When uppträder 123 reverseringar. Som jag nämnde tidigare sker 123 omkastningar oftast på områden av stöd och motstånd De sker efter en bra stark trend De Kan hända när som helst på något instrument På kortare tidsramar mindre än en timme måste du titta kontinuerligt eller du kommer att sakna din möjlighet. Ofta kan du se en efter en stor nyhetshändelse. Därför föredrar jag att handla timvis eller Högre jag dag handlar regelbundet och kommer att titta på diagrammen på 5 minuter och 15 minuter, men jag har en kort uppmärksamhet, så jag måste vara i rätt sinnesstämning för att göra det jag känner folk som gör det på 1 minuters diagram Och göra massor av pips dagligen gör det jag kan inte koncentrera så mycket för så länge Det är därför handel är en sådan personlig sak Du måste veta dina styrkor och begränsningar för att vara en lönsam näringsidkare jag försökte handla som någon annan, men jag Kunde inte vara lönsamt på det sättet Det är en Av de saker jag lärde mig tidigt från Winner s Edge. Jag menade inte att jaga in i näringslivs psykologi, men enligt min mening är det den viktigaste faktorn i handelssucces, så jag trodde att det var motiverat ett par ord. Hur handlar jag en 123 Reversal. I använder tre olika poster för 123 Den första är vad jag kallar att fuska nummer 3 poäng Den andra handlar standardbrottet av nummer 2 poäng och det tredje är att byta retracement efter rasten av nummer 2 Peka Min favoritpost är fusk nummer 3-punkten eftersom det här kan göras med mycket liten risk, ganska stor handelsstorlek och fungerar ganska bra. Hur bestämmer jag positionsstorlekarna. Jag kommer att gå in på mer detaljer om poster nedan men jag tar Det mesta av den första 123 omkastningspositionen, som bedrar nummer 3-punkten innan den andra ingångspunkten inträffar. Den första positionen, även om den har låg risk i form av pips, har också en lägre sannolikhet för framgång. På grund av dessa faktorer använder jag vanligtvis Hälften min standard handelsstorlek På den första positionen använder jag sedan hälften på den andra posten och hälften på den tredje posten. Mina handelsregler anger att jag endast kan riskera 2 av mitt konto för varje enskild handelsuppsättning Så att varje av mina positioner riskerar 1 av mitt konto Beräkna Antal pips för din stoppavbrott i varje position vi ska prata om var du ska placera stannar lite senare och använd en riskkalkylator för att bestämma din handelsstorlek. Winner s Edge Trading har en riskkalkylator. Du kan hitta den här. Använd den med vår Komplimanger. Hur går jag in och hanterar positionerna. Exempel på en Ugly 15m EUR USD 123 High. As jag har nämnt flera gånger, använder jag tre olika poster i handel 123 reverseringar Den första som jag kallar att fuska nummer 3 poäng. Slutförandet av Ett nummer 3-poäng är den första indikationen på att en 123-omkastning kan förekomma Officiellt är det inte en 123-omkastning tills den bryter nummer 2-poängen så det är därför jag kallar den här inlägget en fuska När jag ser de första två punkterna och ser priset Pop till nummer 3 och stjärna T för att släppa, börjar jag förutse ingången Så snart prissätter det högsta ljuset på nummer 3, tar jag en kort post med en stopptab strax över nummer 3-punkten Eftersom nummer 2-poängen är en ganska stor stödnivå , Stänger jag ca 90 av positionen vid nummer 2-punkten och ställer stoppet för att bryta till och med inträdespunkten på de återstående 10 positionerna. Rekordangivelser för den fula 123 High. The andra posten är standardhandelstrategin för 123 Omkastning Faktum är att när du har ett nummer 3-poäng kan du lägga ett kort på några pips under nummer 2-punktet Hur långt under nummer 2 beror på vilken tidsram du handlar När du handlar den timliga tidsramen lägger jag vanligtvis Ordern 5 pips nedanför punkten Var noga med att ta hänsyn till spridningen Eftersom du mest sannolikt tittar på ett budschema så vunnit du att du måste ta hänsyn till det. Om du handlar en 123 låg kommer du att lägga en väntande lång Och du måste tillåta spridningen Remember Det på de längre tidsramarna kan spridningen faktiskt fluktuera innan ingången görs. Som jag nämnde är risken större vid den andra ingången. Du måste placera ditt stopp några pips ovanför nummer 1-punkten. Du kommer troligtvis att se Pris studsa strax efter din inmatning och det kan konsolidera några innan du släpper, så tänk inte det, bara kör det ut Du borde rikta in konsolideringen från där upptrenden började Det är därför jag föreslår att du är säker på att upptrenden är minst en och En halv gånger storleken på ditt 123-mönster som ger dig ett bra risk-belöningsförhållande. Exempel på 123 Låg på GBP JPY H1. När priset sjunker under konsolideringen vid nummer 2-poäng kommer det troligen att dyka upp i En retracement marknaden tycker om att släppa av ånga efter att ha brytt ett betydande hinder som nummer 2 poäng handlare tar vinst Den retracement kommer att ge dig din möjlighet till din tredje position Se till priset ska pop och sedan släppa precis under det högsta ljusets högsta i Retracement Det är din korta inmatning Placera ditt stopp över retracement för en snäv tight risk och rikta samma plats som den andra positionen, den konsolidering från vilken den ursprungliga uppkomsten kom. Detta är troligtvis den mest lönsamma positionen för alla tre av dem Med det s små stopp förlusten. Och där har du det. Kom ihåg att allt jag sa om en 123 hög gäller i omvänd till en 123 låg Jag trodde alltid att det var förvirrande när författare försökte ta itu med motsatt riktning handlar direkt i bland andra handlar så Jag försökte inte göra det. Ändringar på en 123 Låg GBP JPY. Remember att inte alla 123 omkastningar kommer att se perfekt. De flesta av dem vann inte vara perfekta. Inte alla 123 omkastningar ger dig möjlighet till alla tre positionerna. Du kan bara handla den andra positionen om det inte är tillräckligt med belöning för att riskera med knytnätspositionen. Du kommer bli van vid att hitta dem och de kommer bara att hoppa på skärmen efter ett tag. Se till att hålla fast vid reglerna och ta inte Vinst för tidigt eller du kommer att döda lönsamheten i denna strategi Och kom ihåg att inte freak ut om handeln går emot dig och eller slutar ut Det är en del av jobbet Du kommer att ta förluster så var beredd på det Och vänligen lämna kommentarer och frågor nedan .1-2-3 pattern. Alert för 1-2-3 Pattern indicator. MoreYummy Raju Är den grafen som kommer från denna indikator. Jag försöker hitta en som skulle rita linje från toppen till trough. Is där en som skulle Gör något liknande här. Tabellen exempel som visas i min post 60 i denna tråd använder exakt samma indikator som presenteras i post 47 inklusive standardvärdena med vilka den fungerar En relevant är tillgänglig på post 8 i denna tråd. Skönheten i 1-2 -3 jämfört med andra mönster är dess enkelhet att använda Det finns inget gissningsarbete på var ingången, sluta förlusten och målnivån är Saken är, den kommer och går på alla tidsramar, några med den blå posten - Utgångsledningar och några utan Indikatorn har en tendens att visas Ng en handelsmöjlighet i allra sista stund Ibland har priset redan gått över den rekommenderade ingångsnivån. Om denna indikator är laddad på alla valda diagram och tidsramar på en enda MT4-profil eventuellt med en ljudvarning, skulle man ha ett större utbud Av möjligheter och kommer att kunna jämföra kvaliteten på sådana möjligheter som de uppträder med andra verktyg innan de bestämmer sig för att gå vidare med trade. is. Det finns ett scalper system som verkligen fungerar. Jag försöker mycket att skalra en hel del metod för att Swing trade och arbetar bara en med korrekt vet att jag har tappat mitt konto 3 gånger mer än mina vänner var försiktigt med system som säljer på internet och lära sig handelsanvändningsindikator som du vet eller berätta bara för arbete med olika nummer som ingen berätta kommer ihåg de flesta av Indikator som säger detsamma någon har ett system som verkligen fungerar, jag kommer att vara glad att ändra våra systems. playmobil jag försöker mycket metod för scalping en hel del metod för swing trade och fungerar bara en vitt H Precis vet jag att jag har tappat mitt konto 3 gånger mer än mina vänner var försiktigt med system som säljer på internet och lära sig handelsanvändningsindikator som du vet eller berätta bara för arbete med olika nummer som ingen berättar, minns det mesta av indikatorn som säger det som någon har Ett system som verkligen fungerar jag kommer att vara glad att ändra våra system. sorry om min engelska men är inte mitt språk. finimej Bifogat är Joe Ross 123 system 2 mallar, en med bollingerbandet, en med camelback. Har du någon litteratur om Show123 indicator. PS Jag googled Joe Ross 123 system och fick två pdf sI gjort några ändringar i Joe Ross show123 system och inc chart show123 indicator. Can någon var vänlig lägg till en varning när 3 är ritad - tack.123 Mönster MTF v3 1 Indikatorn. 123 Märk MTF v3 1 indikatorn som visas på sidan 5 i denna tråd ser ut att ha möjlighet, men jag undrar om någon kodare skulle vara villig att göra en snabb fix på den. Fib numren är bakåt och måste vändas. Nt-versionen visar prisökning mot 0 istället för 100 vilket är felaktigt Dessutom bör 76 4-nivån läggas till Om någon skulle vara villig att ändra den här indikatorn så visar den att retracement flyttar från 0 till 100 och lägger till den 76 4 retracement-nivån som Skulle vara mycket uppskattad. Utvidgningsnivåerna borde förbli desamma. Jag brukar räkna ut små korrigeringar för att koda efter att ha tittat på den tillräckligt länge, men den här har jag stumpat på förhand till alla som kan göra fixen. Sifu 123 Mönster MTF V3 1-indikatorn som visas på sidan 5 i denna tråd ser ut att ha möjlighet, men jag undrar om någon kodare skulle vara villig att göra en snabb fix på den. Fibrenummeren är bakåt och måste vändas. Den nuvarande versionen visar prisökning mot 0 I stället för 100, vilket är felaktigt Dessutom bör 76 4-nivån läggas till Om någon skulle vara villig att ändra denna indikator så visar den att retracement flyttas från 0 till 100 och lägger till 76 4 retracement-nivån som skulle vara väldigt mycket Ciated Utvidgningsnivåerna borde förbli likadana Jag kan brukar räkna ut små korrigeringar för att koda efter att ha tittat på den tillräckligt länge, men den här har jag stumpat i förväg till någon som kan göra fix. Vill också vara trevligt att ha möjlighet att Visa backtesthistorik För att se vilket 123 mönster som hänt ett visst datum tillbaka.

No comments:

Post a Comment